Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 100
Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2023 | Модель гейміфікації PBL в освітньому процесі | Тимощук, Г. В. |
2023 | Переваги та недоліки використання технології podcast в освітньому процесі | Тимощук, Г. В. |
2022 | Формування готовності викладачів до консультативної та просвітницької діяльності в особливих умовах | Лутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V. |
2022 | Використання технології podcast в освітньому процесі | Тимощук, Г. В.; Tymoshchuk, H. V. |
2022 | Порівняльна характеристика комунікативної та традиційної моделі діяльності тьютора у дистанційному навчанні | Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V. |
2022 | Деякі питання психологічної підготовки фармацевтів-інтернів | Шварп, Н. В. |
2022 | Віртуальна дошка Pudlet як ефективний інструмент візуалізації в освітньому процесі | Тимощук, Г. В. |
2022 | Педагогічні умови удосконалення методики викладання у закладах медичної та фармацевтичної освіти | Лутаєва, Т. В.; Білокудря, Л. В. |
2018 | Педагогічні умови підготовки сімейних лікарів у системі післядипломної освіти | Лутаєва, Т. В.; Березняков, В. І. |
2018 | Готовність до професійної саморелазації як актуальний напрям професійної підготовки майбутніх фахівців | Тимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V. |
2020 | Веб-квест як інноваційна технологія навчання | Тимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V. |
2021 | Тайм-менеджмент як педагогічна технологія розвитку часової компетентності майбутніх фахівців | Тимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V. |
2021 | Цифрова компетентність як складова педагогічної майстерності викладача | Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S. |
2021 | Формування готовності викладача клінічної фармації та клінічної фармакології до упровадження педагогічних інновацій | Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S. |
2021 | Утілення "ідеї університету" у сучасних моделях закладів вищої освіти | Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V. |
2021 | Упровадження технології візуалізації у системі підвищення кваліфікації викладачів | Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V. |
2021 | Неперервна освіта протягом життя у контексті реформування вітчизняної фармацевтичної й медичної освіти : історико-педагогічний аспект | Лутаєва, Т. В. |
2021 | Психологічні особливості взаємозв’язку професійної ідентичності та довіри до себе у студентів майбутніх психологів | Лутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.; Москаленко, В. В.; Moskalenko, V. V. |
2021 | Упровадження компетентнісного підходу у процесі підвищення кваліфікації фахівців закладів медичної та фармацевтичної освіти | Галій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.; Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu. |
2020 | Формування мотивації до навчання у провізорів-інтернів | Шварп, Н. В. |
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 100