Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 24.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2008Management and marketing in pharmacy. Part I. Management in Pharmacy. Texts of lecturesMnushko, Z. N.; Sofronova, I. V.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. Н.; Софронова, И. В.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Софронова, І. В.; Пестун, І. В.
2009Этика и деонтология в фармации. Методические рекомендации к семинарским занятиям отечественных и иностранных студентов специальности «Фармация»Мнушко, З. Н.; Слободянюк, Н. Н.; Сафиулина, З. Р.; Пестун, И. В.; Оккерт, И. Л.; Мнушко, З. М.; Слободянюк, М. М.; Сафіуліна, З. Р.; Пестун, І. В.; Оккерт, І. Л.; Mnushko, Z. N.; Slobodyanyuk, N. N.; Safiulina, Z. R.; Pestun, I. V.; Okkert, I. L.
2009Кількісна оцінка впливу факторів зовнішнього макросередовища на роботу аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2007Сегментація фармацевтичного ринку методом типологічних угрупуваньМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Тіманюк, І. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.
2008Прогнозування попиту на лікарські засоби з використанням методу нейронних мережМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Тіманюк, І. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.
2004Визначення вартості науково-технічної продукції у фармацевтичній галузіПівень, О. П.; Пивень, О. П.; Piven, O. P.
2009Оцінка раціональної складової потенціалу торговельних марок лікарських препаратів за допомогою індексного методуСлободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Івченко, А. В.; Ivchenko, A. V.; Ивченко, А. В.
2008Проведення та використання результатів роздрібного аудиту на фармацевтичному ринкуМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Преснякова, В. В.; Presnyakova, V. V.; Преснякова, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Рогуля, О. Ю.
2009Аналіз та моделювання витрат робочого часу фахівців аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2008Методи оцінки конкурентних позицій торговельних ма­рок лі­карсь­ких препаратівСлободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.