Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеровська, К. С.-
dc.contributor.authorКучеровская, К. С.-
dc.contributor.authorKucherovs'ka, K. S.-
dc.contributor.authorЧумакова, А. В.-
dc.contributor.authorChumakova, A. V.-
dc.date.accessioned2018-02-13T12:50:54Z-
dc.date.available2018-02-13T12:50:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКучеровська, Оцінка ефективності маркетингових комунікацій суб’єктів фармацевтичного ринку / К. С. Кучеровська, А. В. Чумакова // Промислова фармація : етапи становлення та майбутнє : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю з дня відкриття спец. "Промислова фармація" в Україні, м. Харків, 29-30 верес. 2017 р. - Х., 2017. - С. 85-86.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14359-
dc.language.isouken_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.titleОцінка ефективності маркетингових комунікацій суб’єктів фармацевтичного ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85-86.pdf226,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.