Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПєтунова, А. А.-
dc.contributor.authorПетунова, А. А.-
dc.contributor.authorPetunova, A. A.-
dc.date.accessioned2018-02-16T08:25:50Z-
dc.date.available2018-02-16T08:25:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПєтунова, А. А. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій на фармацевтичном підприємстві / А. А. Пєтунова // Промислова фармація : етапи становлення та майбутнє : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю з дня відкриття спец. “Промислова фармація" в Україні, м. Харків, 29-30 верес. 2017 р. - Х., 2017. - С. 97-99.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14370-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectфармацевтичне підприємствоen_US
dc.subjectфармацевтическое предприятиеen_US
dc.subjectpharmaceutical companyen_US
dc.titleОцінка ефективності маркетингових комунікацій на фармацевтичном підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
97-99.pdf231,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.