Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, Б. В.-
dc.contributor.authorSkripnik, B. V.-
dc.contributor.authorФісун, В. О.-
dc.contributor.authorФисун, В. А.-
dc.contributor.authorFisun, V. A.-
dc.contributor.authorТимошенко, К. А.-
dc.contributor.authorТимошенко, К. А.-
dc.contributor.authorTymoshenko, K. A.-
dc.date.accessioned2018-02-16T12:52:53Z-
dc.date.available2018-02-16T12:52:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСкрипник, Б. В. Доцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок України / Б. В. Скрипник, В. О. Фісун, К. А. Тимошенко // Промислова фармація : етапи становлення та майбутнє : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю з дня відкриття спец. "Промислова фармація" в Україні, м. Харків, 29-30 верес. 2017 р. - Х., 2017. - С. 114-115.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14406-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectфармацевтичний ринокen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectpharmaceutical marketen_US
dc.titleДоцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
114-115.pdf234,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.