Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14406
Назва: Доцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок України
Автори: Скрипник, Б. В.
Skripnik, B. V.
Фісун, В. О.
Фисун, В. А.
Fisun, V. A.
Тимошенко, К. А.
Тимошенко, К. А.
Tymoshenko, K. A.
Теми: маркетинг;marketing;фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок;pharmaceutical market
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Скрипник, Б. В. Доцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок України / Б. В. Скрипник, В. О. Фісун, К. А. Тимошенко // Промислова фармація : етапи становлення та майбутнє : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю з дня відкриття спец. "Промислова фармація" в Україні, м. Харків, 29-30 верес. 2017 р. - Х., 2017. - С. 114-115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14406
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
114-115.pdf234,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.