Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14406
Название: Доцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок України
Авторы: Скрипник, Б. В.
Skripnik, B. V.
Фісун, В. О.
Фисун, В. А.
Fisun, V. A.
Тимошенко, К. А.
Тимошенко, К. А.
Tymoshenko, K. A.
Ключевые слова: маркетинг;marketing;фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок;pharmaceutical market
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Скрипник, Б. В. Доцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок України / Б. В. Скрипник, В. О. Фісун, К. А. Тимошенко // Промислова фармація : етапи становлення та майбутнє : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю з дня відкриття спец. "Промислова фармація" в Україні, м. Харків, 29-30 верес. 2017 р. - Х., 2017. - С. 114-115.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14406
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
114-115.pdf234,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.