Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорохов, О.-
dc.contributor.authorДорохов, А.-
dc.contributor.authorDorokhov, O.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorDorokhova, L. P.-
dc.contributor.authorДелібашич, М.-
dc.contributor.authorДелибашич, М.-
dc.contributor.authorDelibasic, М.-
dc.contributor.authorСтреймікіс, Ю.-
dc.contributor.authorСтреймикис, Ю.-
dc.contributor.authorStreimikis, J.-
dc.date.accessioned2018-04-04T08:08:06Z-
dc.date.available2018-04-04T08:08:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationConsumer Behavior Modeling: Fuzzy Logic Model for Air Purifiers Choosing / O. Dorokhov, L. Dorokhova, M. Delibasic, J. Streimikis // Montenegrin Journal of Economics. - 2017. - Vol. 13, № 4. - Р. 61-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14885-
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleConsumer Behavior Modeling: Fuzzy Logic Model for Air Purifiers Choosinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf5,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.