Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14885
Назва: Consumer Behavior Modeling: Fuzzy Logic Model for Air Purifiers Choosing
Автори: Дорохов, О.
Дорохов, А.
Dorokhov, O.
Дорохова, Л. П.
Дорохова, Л. П.
Dorokhova, L. P.
Делібашич, М.
Делибашич, М.
Delibasic, М.
Стреймікіс, Ю.
Стреймикис, Ю.
Streimikis, J.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Consumer Behavior Modeling: Fuzzy Logic Model for Air Purifiers Choosing / O. Dorokhov, L. Dorokhova, M. Delibasic, J. Streimikis // Montenegrin Journal of Economics. - 2017. - Vol. 13, № 4. - Р. 61-77.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14885
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf5,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.