Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15374
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрузіна, І. А.-
dc.contributor.authorGruzina, І. А.-
dc.contributor.authorГрузина, И. А.-
dc.date.accessioned2018-05-17T19:31:41Z-
dc.date.available2018-05-17T19:31:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрузіна, І. А. Роль маркетингових комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності українських підприємств / І. А. Грузіна // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Х., 2017. – С. 171-172.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15374-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРоль маркетингових комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності українських підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
171-172.pdf501,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.