Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15475
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorRohulya, O. Yu.-
dc.date.accessioned2018-05-23T11:42:15Z-
dc.date.available2018-05-23T11:42:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРогуля, О. Ю. Особливості маркетингового забезпечення якості фармацевтичного товару / О. Ю. Рогуля // Управління якістю в фармації : матеріали ХI наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19 трав. 2017 р. - Х., 2017. - С. 145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15475-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk_UA
dc.subjectмаркетинговое обеспечениеuk_UA
dc.subjectmarketing supportuk_UA
dc.subjectфармацевтичні товариuk_UA
dc.subjectфармацевтические товарыuk_UA
dc.subjectpharmaceutical productsuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингового забезпечення якості фармацевтичного товаруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
145.pdf179,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.