Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15605
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левітін, Є. Я. | - |
dc.contributor.author | Криськів, О. С. | - |
dc.contributor.author | Рой, І. Д. | - |
dc.contributor.author | Kryskiv, O. S. | - |
dc.contributor.author | Levitin, Ye. Ya. | - |
dc.contributor.author | Roi, I. D. | - |
dc.contributor.author | Левитин, Е. Я. | - |
dc.contributor.author | Крыськив, О. С. | - |
dc.contributor.author | Рой, И. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-06T06:40:41Z | - |
dc.date.available | 2018-06-06T06:40:41Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Левітін, Є. Я. Використання віртуальних технологій лабораторного експерименту для підвищення ефективності дистанційного навчання / Є. Я. Левітін, О. С. Криськів, І. Д. Рой // Проблеми сучасної освіти : зб. наук.-метод. пр. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017. – Вип. 8., ч. 2. – C. 60–64 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15605 | - |
dc.description.abstract | Можливість активного дистанційного експерименту в єдиному інформаційно-комунікаційному освітньому середовищі дозволяє значно підвищити технологічність викладання і ефективність організації самостійної навчальної роботи у вищій школі, стимулює у студентів активну пізнавальну діяльність і творчий підхід до отримання знань та успішного засвоєння курсу. | uk_UA |
dc.description.abstract | Возможность активного дистанционного эксперимента в единой информационно-коммуникационной образовательной среде позволяет значительно повысить технологичность преподавания и эффективность организации самостоятельной учебной работы в высшей школе, стимулирует у студентов активную познавательную деятельность и творческий подход к получению знаний и успешному усвоению курса. | uk_UA |
dc.description.abstract | The possibility of an active remote experiment in a single information and communication educational environment makes it possible to significantly improve the adaptability of teaching and the effectiveness of organizing independent teaching work in higher education, stimulating students' active cognitive activity and creative approach to obtaining knowledge and successfully mastering the course. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ХНУ ім. В.Н. Каразіна | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | віртуальна лабораторія | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | virtual lab | uk_UA |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UA |
dc.subject | виртуальная лаборатория | uk_UA |
dc.title | Використання віртуальних технологій лабораторного експерименту для підвищення ефективності дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Использование виртуальных технологий лабораторного эксперимента для повышения эффективности дистанционного обучения | uk_UA |
dc.title.alternative | Using virtual laboratory experiment technologies to improve the effectiveness of distance learning | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри загальної хімії |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
109-Проблеми соврем образования ДИСТ.pdf | 441,37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.