Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15907
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПац, Л. І.-
dc.contributor.authorPats, L. I.-
dc.contributor.authorПац, Л. И.-
dc.date.accessioned2018-07-26T11:42:54Z-
dc.date.available2018-07-26T11:42:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПац, Л. І. Формування комунікативної компетентності іноземних студентів на заняттях з української мови / Л. І. Пац // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19–20 квітня 2018 року. – Харків: Видавництво НФаУ, 2018. – C. 89–95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15907-
dc.description.abstractУ статті йдеться про специфіку вивчення української мови іноземними здобувачами вищої освіти. Акцент зроблено на формуванні у студентів комунікативної компетентності як необхідної складової засвоєння чужорідної мови, на способах організації диференційованого навчання української мови. Розглянуто види мовленнєвої діяльності, як-от: говоріння і письмо, і аудіювання і читання, – що забезпечують повноцінне формування тексту і сприяють виробленню навичок сприйняття іншорідного мовлення, використовуючись співмірно й доцільно. В статье рассматривается специфика изучения украинского язика иностранными студентами. Акцент сделан на формировании в обучающихся коммуникативной компетентности как необходимой составляющей освоения чужеродного языка, на способах организации дифференцированного обучения украинскому языку. Рассмотрено разновидности языковой деятельности, такие, как говорение и письмо, аудирование и чтение, – которые обеспечивают полноценное формирование текста и способствуют выработке навыков восприятия инородной речи при использовании их соразмерно и целесообразно.uk_UA
dc.description.abstractThe specificity of learning Ukrainian by foreign students has been considered in the article. The forming of the communicative competence for the students as the necessary constituent of mastering a foreign language and the methods of organization of the differential study of Ukrainian have been emphasized. The variety of language activity have been researched, such as speaking and writing, listening and reading, which provide the comprehensive text forming and assist the acquisition of foreign speech perception skills while using those adequately and effectually. Learning and practical application of innovative and interactive teaching methods enables the improvement of traditional forms of work with the foreign students, provides the efficiency upgrading of the teaching process and the level of knowledge of the degree-seeking students. Despite the diversity of the studies due to the modern technology, creating the motivational environment still remains a priority.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарків: Видавництво НФаУuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectlanguage proficiencyuk_UA
dc.subjectdifferential studyuk_UA
dc.subjectoral speech and written languageuk_UA
dc.subjectinteractive methodsuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectязыковая подготовкаuk_UA
dc.subjectдифференцированное обучениеuk_UA
dc.subjectустная и письменная речьuk_UA
dc.subjectинтерактивные методыuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectмовна підготовкаuk_UA
dc.subjectдиференційоване навчанняuk_UA
dc.subjectусне й писемне мовленняuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.titleФормування комунікативної компетентності іноземних студентів на заняттях з української мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pats_2018.pdf152,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.