Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChakir Hassan-
dc.contributor.authorLuchko, E. N.-
dc.contributor.authorЛучко, Е. Н.-
dc.contributor.authorЛучко, К. М.-
dc.contributor.authorNaboka, O. I.-
dc.contributor.authorНабока, О. І.-
dc.contributor.authorНабока, О. И.-
dc.contributor.authorDyomina, Ye. V.-
dc.contributor.authorДьоміна, Є. В.-
dc.contributor.authorДемина, Е. В.-
dc.contributor.authorFiliptsova, O. V.-
dc.contributor.authorФилипцова, О. В.-
dc.contributor.authorФіліпцова, О. В.-
dc.date.accessioned2018-12-05T18:46:34Z-
dc.date.available2018-12-05T18:46:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationBrand attraction and human behavior: understanding the concept / Chakir Hassan, E. N. Luchko, O. I. Naboka, Ye. V. Dyomina, O. V. Filiptsova // Topical issues of new drugs development : abstracts оf XXV international scientific and practical conference of young scientists and student, April 18-20, 2018. - Kh., 2018. - P. 230-231.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17073-
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleBrand attraction and human behavior: understanding the conceptuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230-231.pdf120,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.