Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17157
Название: Дослідження структури та вагомості маркетингових завдань аптечних мереж
Другие названия: Исследование структуры и значимости маркетинговых задач аптечных сетей
Research of structure and weight of marketing tasks of pharmacy networks
Авторы: Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Ключевые слова: аптечні мережі;аптечные сети;pharmacy chains;маркетингові завдання;маркетинговые задачи;marketing tasks
Дата публикации: 2009
Библиографическое описание: Бабічева, Г. С. Дослідження структури та вагомості маркетингових завдань аптечних мереж / Г. С. Бабічева // Основні напрямки та тенденції вирішення актуальних питань фармації та медицини сьогодення : зб. тез доп. V Регіон. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, м. Луганськ, 31 берез. 2009 р. – Луганськ : ВАТ «ЛОД». – С. 10–12.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17157
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.