Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17731
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтрапчук, С. І.-
dc.contributor.authorСтрапчук, С. И.-
dc.contributor.authorStrapchuk, S. I.-
dc.contributor.authorКолосовська, А. А.-
dc.contributor.authorКолосовская, А. А.-
dc.contributor.authorKolosovskaya, A. A.-
dc.contributor.authorКардаш, С. О.-
dc.contributor.authorKardash, S. O.-
dc.date.accessioned2019-01-30T10:29:31Z-
dc.date.available2019-01-30T10:29:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтрапчук, С. І. Особливості застосування VRIO-аналізу та моделі Hofen/Schendel при формуванні маркетингової стратегії / С. І. Страпчук, А. А. Колосовська, С. О. Кардаш // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. VIІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2018 р. – Х., 2018. – C. 185-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17731-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectVRIO-аналізuk_UA
dc.subjectVRIO-анализuk_UA
dc.subjectVRIO-analysisuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectмаркетинговые стратегииuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.titleОсобливості застосування VRIO-аналізу та моделі Hofen/Schendel при формуванні маркетингової стратегіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
185-186.pdf514,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.