Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorOlkhovska, A. B.-
dc.date.accessioned2019-01-30T11:44:17Z-
dc.date.available2019-01-30T11:44:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОльховська, А. Б. Антикризове управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних організацій / А. Б. Ольховська // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. VIІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2018 р. – Х., 2018. – C. 74-76.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17745-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectантикризове управлінняuk_UA
dc.subjectантикризисное управлениеuk_UA
dc.subjectanti-crisis managementuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectфармацевтичні організаціїuk_UA
dc.subjectфармацевтические организацииuk_UA
dc.subjectpharmaceutical organizationsuk_UA
dc.titleАнтикризове управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних організаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74-76.pdf518,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.