Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17745
Назва: Антикризове управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних організацій
Автори: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovska, A. B.
Теми: антикризове управління;антикризисное управление;anti-crisis management;маркетингові комунікації;маркетинговые коммуникации;marketing communications;фармацевтичні організації;фармацевтические организации;pharmaceutical organizations
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ольховська, А. Б. Антикризове управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних організацій / А. Б. Ольховська // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. VIІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2018 р. – Х., 2018. – C. 74-76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17745
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74-76.pdf518,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.