Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолочко, В. М.-
dc.contributor.authorТолочко, В. М.-
dc.contributor.authorTolochko, V. M.-
dc.contributor.authorДолжнікова, О. М.-
dc.contributor.authorДолжникова, О. Н.-
dc.contributor.authorDolzhnikova, О. М.-
dc.contributor.authorКурган, А. В.-
dc.contributor.authorКурган, А. В.-
dc.contributor.authorKurhan, A. V.-
dc.date.accessioned2019-01-31T10:47:22Z-
dc.date.available2019-01-31T10:47:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТолочко, В. М. Дослідження рекламного блоку лікарських засобів на телеканалах України / В. М. Толочко, А. В. Курган, О. М. Должнікова // Науково-практичні засади загальноінженерної підготовки фахівців фармації : матеріали І міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 жовтня 2018 р. – Х. : НФаУ, 2018. – С. 240-242.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17803-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.titleДослідження рекламного блоку лікарських засобів на телеканалах Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.