Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17803
Назва: Дослідження рекламного блоку лікарських засобів на телеканалах України
Автори: Толочко, В. М.
Толочко, В. М.
Tolochko, V. M.
Должнікова, О. М.
Должникова, О. Н.
Dolzhnikova, О. М.
Курган, А. В.
Курган, А. В.
Kurhan, A. V.
Дата публікації: 2018
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Толочко, В. М. Дослідження рекламного блоку лікарських засобів на телеканалах України / В. М. Толочко, А. В. Курган, О. М. Должнікова // Науково-практичні засади загальноінженерної підготовки фахівців фармації : матеріали І міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 жовтня 2018 р. – Х. : НФаУ, 2018. – С. 240-242.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17803
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.