Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17942
Название: Дистанційна підтримка самостійної роботи студентів-іноземців
Авторы: Лисенко, Н. О.
Литвиненко, О. О.
Lysenko, N. O.
Лысенко, Н. А.
Lytvynenko, O. O.
Ключевые слова: дистанційний курс;Moodle;самостійна робота;тести;українська мова для іноземних студентів;distance controlled course;self-instruction;tests;Ukrainian language for the foreign students;дистанционный курс;самостоятельная работа;тесты;украинский язык для иностранных студентов
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Лисенко, Н. О. Дистанційна підтримка самостійної роботи студентів-іноземців / Н. О. Лисенко, О. О. Литвиненко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. ст. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 31 трав. – 01 черв. 2018 р. – Полтава : Вид-во “Астрая”, 2018. – С. 163 – 167.
Краткий осмотр (реферат): У статті узагальнено досвід використання розробленого викладачами кафедри українознавства та латинської мови НФаУ ресурсу для дистанційної підтримки самостійної роботи з курсу «Українська мова як іноземна» для підвищення рівня мовної компетентності студентів-іноземців, а також для формування, закріплення й перевірки набутих знань. Окрему увагу приділено особливостям методів навчання та питанню техніного забезпечення.
Описание: The article deals with the experience of using the distance controlled course in the structure of the resource developed by the teachers of Ukrainian Studies and Latin department of National University of Pharmacy for distance controlled support of students’ self-instruction on the course «Ukrainian as a foreign language» in order to increase the language competence level of the foreign students and the assessment of the knowledge gained. The Moodle system functionality has been analyzed in relation to the teaching of language discipline; there have been given specific recommendations related to forming the test «Module control» when teaching Ukrainian as a foreign language, in particular with the use of such types of tests, as «image positioning», «matching», «embedded answers», «text positioning», «missing words choice», «missing words choice» with audio-file addition – listening test etc. The topical issues have also been observed concerning the technical requirements and the methods of study.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17942
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lysenko_Lytvynenko.pdf650,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.