Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17946
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛитвиненко, О. О.-
dc.contributor.authorLytvynenko, O. O.-
dc.date.accessioned2019-02-12T12:56:17Z-
dc.date.available2019-02-12T12:56:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛитвиненко, О. О. Основні етапи інноваційного процесу в системі освіти / О. О. Литвиненко // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект : тези наук.-метод. конф. кафедр університету. – Х.: Вид-во УкрДУЗТ, 2015. – С. 24 – 25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17946-
dc.description.abstractУ розвитку інноваційного процесу виділяють такі етапи: визначення потреби в змінах; збір інформації та аналіз ситуації; попередній вибір або самостійна розробка нововведення; прийняття рішення про впровадження (освоєння); власне саме впровадження, включаючи пробне використання нововведення; інституалізація або тривале використання нововведення, в процесі якого воно стає елементом повсякденної практики. Повноцінний інноваційний процес полягає у формуванні та розвитку змісту та організації нового. Він являє собою сукупність процедур і засобів, за допомогою яких наукове відкриття або ідея перетворюються в соціальне, в тому числі, освітнє нововведення. Найбільш успішно нововведення впроваджуються у відносно невеликих колективах (від 500 до 1000 чоловік), де легше проводити психологічну підготовку персоналу до нововведень і де швидше можна пробудити в людях ентузіазм і віру в успіх. Відзначимо, що при впровадженні необхідно планувати ризик: як відзначають М. Мескон, М. Альберт і Ф. Хедоурі, кожне друге організаційне нововведення закінчується невдачею (тобто ризик становить 50%).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінноваційний процесuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectосвітня реформаuk_UA
dc.subjectinnovation processuk_UA
dc.subjecteducation systemuk_UA
dc.subjecteducation reformuk_UA
dc.titleОсновні етапи інноваційного процесу в системі освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9_Литвиненко_Тези_2015.pdf189,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.