Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17946
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвиненко, О. О. | - |
dc.contributor.author | Lytvynenko, O. O. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T12:56:17Z | - |
dc.date.available | 2019-02-12T12:56:17Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Литвиненко, О. О. Основні етапи інноваційного процесу в системі освіти / О. О. Литвиненко // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект : тези наук.-метод. конф. кафедр університету. – Х.: Вид-во УкрДУЗТ, 2015. – С. 24 – 25. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17946 | - |
dc.description.abstract | У розвитку інноваційного процесу виділяють такі етапи: визначення потреби в змінах; збір інформації та аналіз ситуації; попередній вибір або самостійна розробка нововведення; прийняття рішення про впровадження (освоєння); власне саме впровадження, включаючи пробне використання нововведення; інституалізація або тривале використання нововведення, в процесі якого воно стає елементом повсякденної практики. Повноцінний інноваційний процес полягає у формуванні та розвитку змісту та організації нового. Він являє собою сукупність процедур і засобів, за допомогою яких наукове відкриття або ідея перетворюються в соціальне, в тому числі, освітнє нововведення. Найбільш успішно нововведення впроваджуються у відносно невеликих колективах (від 500 до 1000 чоловік), де легше проводити психологічну підготовку персоналу до нововведень і де швидше можна пробудити в людях ентузіазм і віру в успіх. Відзначимо, що при впровадженні необхідно планувати ризик: як відзначають М. Мескон, М. Альберт і Ф. Хедоурі, кожне друге організаційне нововведення закінчується невдачею (тобто ризик становить 50%). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | інноваційний процес | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня реформа | uk_UA |
dc.subject | innovation process | uk_UA |
dc.subject | education system | uk_UA |
dc.subject | education reform | uk_UA |
dc.title | Основні етапи інноваційного процесу в системі освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
9_Литвиненко_Тези_2015.pdf | 189,17 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.