Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18422
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФісун, В. О.-
dc.contributor.authorФисун, В. А.-
dc.contributor.authorFisun, V. A.-
dc.contributor.authorЄвтушенко, О. М.-
dc.contributor.authorЕвтушенко, Е. Н.-
dc.contributor.authorYevtushenko, O. M.-
dc.date.accessioned2019-03-20T10:22:46Z-
dc.date.available2019-03-20T10:22:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФісун, В. О. Доцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок України / В. О. Фісун, О. М. Євтушенко // Сучасні досягнення фармацевтичної технології і біотехнології : зб. наук. пр. - Х., 2018. - Вип. 5. - С. 396-398.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18422-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleДоцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
396-398.pdf132,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.