Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18814
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCагайдак-Нікітюк, Р. В.-
dc.contributor.authorЧегринець, А. А.-
dc.contributor.authorСагайдак-Никитюк, Р. В.-
dc.contributor.authorЧегринец, А. А.-
dc.contributor.authorSahaidak-Nikitiuk, R. V.-
dc.contributor.authorChegrinets, A. A.-
dc.date.accessioned2019-06-04T08:45:39Z-
dc.date.available2019-06-04T08:45:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСагайдак-Нікітюк, Р. В. Дослідження підходів концепції соціального маркетингу у фармації / Р. В. Сагайдак-Нікітюк, А. А. Чегринець // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VII міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Харків : НФаУ, 2019. - С. 116-117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18814-
dc.description.abstractОдним із головних завдань кожної розвиненої країни є вирішення соціальних проблем суспільства. Одним із підходів рішення цих проблем є соціальний маркетинг.uk_UA
dc.description.abstractОдной из главных задач каждой развитой страны является решение социальных проблем общества. Одним из подходов решения этих проблем является социальный маркетинг.uk_UA
dc.description.abstractOne of the main tasks of each developed country is the solution of social problems of society. One of the approaches to solving these problems is social marketing.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectисследованиеuk_UA
dc.subjectконцепцияuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectResearchuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleДослідження підходів концепції соціального маркетингу у фармаціїuk_UA
dc.title.alternativeИсследование подходов концепции социального маркетинга в фармацииuk_UA
dc.title.alternativeResearch of approaches to the concept of social marketing in pharmacyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дослідження підходів соц. марк..pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.