Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18814
Название: Дослідження підходів концепції соціального маркетингу у фармації
Другие названия: Исследование подходов концепции социального маркетинга в фармации
Research of approaches to the concept of social marketing in pharmacy
Авторы: Cагайдак-Нікітюк, Р. В.
Чегринець, А. А.
Сагайдак-Никитюк, Р. В.
Чегринец, А. А.
Sahaidak-Nikitiuk, R. V.
Chegrinets, A. A.
Ключевые слова: дослідження;концепція;маркетинг;исследование;концепция;маркетинг;Research;concept;marketing
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Сагайдак-Нікітюк, Р. В. Дослідження підходів концепції соціального маркетингу у фармації / Р. В. Сагайдак-Нікітюк, А. А. Чегринець // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VII міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Харків : НФаУ, 2019. - С. 116-117.
Краткий осмотр (реферат): Одним із головних завдань кожної розвиненої країни є вирішення соціальних проблем суспільства. Одним із підходів рішення цих проблем є соціальний маркетинг.
Одной из главных задач каждой развитой страны является решение социальных проблем общества. Одним из подходов решения этих проблем является социальный маркетинг.
One of the main tasks of each developed country is the solution of social problems of society. One of the approaches to solving these problems is social marketing.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18814
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри процесів та апаратів хім.-фарм. виробництв
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дослідження підходів соц. марк..pdf1,08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.