Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18814
Title: Дослідження підходів концепції соціального маркетингу у фармації
Other Titles: Исследование подходов концепции социального маркетинга в фармации
Research of approaches to the concept of social marketing in pharmacy
Authors: Cагайдак-Нікітюк, Р. В.
Чегринець, А. А.
Сагайдак-Никитюк, Р. В.
Чегринец, А. А.
Sahaidak-Nikitiuk, R. V.
Chegrinets, A. A.
Keywords: дослідження;концепція;маркетинг;исследование;концепция;маркетинг;Research;concept;marketing
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Сагайдак-Нікітюк, Р. В. Дослідження підходів концепції соціального маркетингу у фармації / Р. В. Сагайдак-Нікітюк, А. А. Чегринець // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VII міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Харків : НФаУ, 2019. - С. 116-117.
Abstract: Одним із головних завдань кожної розвиненої країни є вирішення соціальних проблем суспільства. Одним із підходів рішення цих проблем є соціальний маркетинг.
Одной из главных задач каждой развитой страны является решение социальных проблем общества. Одним из подходов решения этих проблем является социальный маркетинг.
One of the main tasks of each developed country is the solution of social problems of society. One of the approaches to solving these problems is social marketing.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18814
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри процесів та апаратів хім.-фарм. виробництв
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дослідження підходів соц. марк..pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.