Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНемченко, А. С.-
dc.contributor.authorNemchenko, A. S.-
dc.contributor.authorМіщенко, В. І.-
dc.contributor.authorМищенко, В. И.-
dc.contributor.authorMishchenko, V. I.-
dc.contributor.authorВинник, О. В.-
dc.contributor.authorVynnyk, O. V.-
dc.contributor.authorБондаренко, А. Є.-
dc.contributor.authorБондаренко, А. Е.-
dc.contributor.authorBondarenko, A. Ye.-
dc.date.accessioned2019-09-09T08:16:38Z-
dc.date.available2019-09-09T08:16:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАналіз нормативно-правової бази вітчизняного законодавства щодо питання врегулювання реалізації парафармацевтиків через систему багаторівневневого маркетингу / А. С. Немченко, В. І. Міщенко, О. В. Винник, А. Є. Бондаренко // Управління якістю в фармації : матеріали ХІІІ наук.-практ. конф., м. Харків, 17 трав. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 108-109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19628-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбагаторівневий маркетингuk_UA
dc.subjectмногоуровневый маркетингuk_UA
dc.subjectmultilevel marketinguk_UA
dc.titleАналіз нормативно-правової бази вітчизняного законодавства щодо питання врегулювання реалізації парафармацевтиків через систему багаторівневневого маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
108-109.pdf493,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.