Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19901
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorМуса Істаніс Марвек Медхат-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.contributor.authorMoussa Istanis Marvek Medhat-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorМуса Истанис Марвек Медхат-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.date.accessioned2019-10-01T13:12:31Z-
dc.date.available2019-10-01T13:12:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМалий, В. В. Обґрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобу / В. В. Малий, Муса Істаніс Марвек Медхат, С. В. Жадько // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2019. – Т. 5, № 1. – C. 69-76. doi : 10.24959/sphhcj.19.148uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.24959/sphhcj.19.148-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19901-
dc.description.abstractМета: обґрунтування та визначення складових маркетингових рішень при реалізації маркетингової діяльності з метою підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобу (ЛЗ) та збільшення обсягів його продажів. Матеріали та методи: наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків системи «Фармстандарт» компанії «Моріон»; методи узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу. Результати досліджень. Проведено узагальнення даних наукової літератури щодо взаємозв’язку ринкового потенціалу ЛЗ із загальним потенціалом фармацевтичного підприємства і потенціалом ринку фармакотерапевтичної групи ЛЗ. Запропоновано підходи, інструменти і маркетингові рішення для посилення ринкового потенціалу гепатотропного ЛЗ під умовною назвою «Аргілів» після 2022 р. Обґрунтовано маркетингові рішення щодо визначення цільових аудиторій і позиціонування ЛЗ, напрямків і завдань із роботи з цільовими аудиторіями, стратегічних і тактичних цілей, критеріїв ефективності маркетингових комунікацій, напрямків планування бюджету маркетингових комунікацій. Висновки. Обґрунтовано важливість і необхідність використання маркетингових рішень й інструментарію у стратегії маркетингової діяльності фармацевтичного виробничого підприємства для підвищення ринкового потенціалу ЛЗ із метою розширення цільової аудиторії та збільшення обсягів продажів.uk_UA
dc.description.abstractAim. To substantiate and determine the components of marketing decisions in marketing activities in order to increase the market potential of a hepatotropic drug and increase its sales volumes. Materials and methods. Scientific publications, own research and results of monitoring of the retail market of medicines of the “Pharmstandard” system of the company “Morion” were used as materials; such methods as generalization, systematization of theoretical and practical material, and marketing analysis were applied. Results. The generalization of scientific literature data on the relationship between the drug market potential with the general potential of a pharmaceutical enterprise, and the market potential of the drug pharmacotherapeutic group has been carried out. The approaches, tools and marketing decisions were proposed for intensification of the market potential of a hepatotropic drug under the conditional name Argiliv after 2022. Marketing decisions concerning the identification of target audiences and positioning of the drug, directions and tasks for work with target audiences, strategic and tactical goals, the criteria for the effectiveness of marketing communications, and directions of budget planning for marketing communications have been substantiated. Conclusions. The importance and necessity of using marketing decisions and tools in the strategy of the marketing activity of a pharmaceutical manufacturing enterprise has been substantiated to increase the drug market potential in order to expand the target audience and increase sales volumes.uk_UA
dc.description.abstractЦель: обоснование и определение составляющих маркетинговых решений при реализации маркетинговой деятельности с целью повышения рыночного потенциала гепатотропного лекарственного средства (ЛС) и увеличения объемов его продаж. Материалы и методы: научные публикации, собственные исследования и результаты мониторинга розничного рынка лекарств системы «Фармстандарт» компании «Морион»; методы обобщения, систематизации теоретического и практического материала, маркетингового анализа. Результаты исследований. Проведено обобщение данных научной литературы о взаимосвязи рыночного потенциала ЛС с общим потенциалом фармацевтического предприятия и потенциалом рынка фармакотерапевтической группы ЛС. Предложенные подходы, инструменты и маркетинговые решения для усиления рыночного потенциала гепатотропного ЛС под условным названием «Аргилив» после 2022 г. Обоснованы маркетинговые решения по определению целевых аудиторий и позиционирования ЛС, направлений и задач по работе с целевыми аудиториями, стратегических и тактических целей, критериев эффективности маркетинговых коммуникаций, направлений планирования бюджета маркетинговых коммуникаций. Выводы. Обоснованы важность и необходимость использования маркетинговых решений и инструментария в стратегии маркетинговой деятельности фармацевтического производственного предприятия для повышения рыночного потенциала ЛС с целью расширения целевой аудитории и увеличения объемов продаж.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлікарські засобиuk_UA
dc.subjectобсяги продажівuk_UA
dc.subjectринковий потенціал лікарського засобуuk_UA
dc.subjectмаркетингові рішенняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectстратегічний потенціал підприємстваuk_UA
dc.subjectdrugsuk_UA
dc.subjectsales volumesuk_UA
dc.subjectmarket potential of a druguk_UA
dc.subjectmarketing decisionsuk_UA
dc.subjectmarketing potentialuk_UA
dc.subjectstrategic potential of an enterpriseuk_UA
dc.subjectлекарственные средстваuk_UA
dc.subjectобъемы продажuk_UA
dc.subjectрыночный потенциал лекарственного средстваuk_UA
dc.subjectмаркетинговые решенияuk_UA
dc.subjectмаркетинговый потенциалuk_UA
dc.subjectстратегический потенциал предприятияuk_UA
dc.titleОбґрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобуuk_UA
dc.title.alternativeThe substantiation of marketing decisions and approaches to increase the market potential of a hepatotropic druguk_UA
dc.title.alternativeОбоснование маркетинговых решений и подходов к повышению рыночного потенциала гепатотропного лекарственного средстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
69-76.pdf407,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.