Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20219
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСамборський, О. С.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorЄвтушенко, О. М.-
dc.contributor.authorSamborskyi, O. S.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.contributor.authorIevtushenko, O. M.-
dc.contributor.authorСамборский, О. С.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorЕвтушенко, Е. Н.-
dc.date.accessioned2019-11-08T12:47:15Z-
dc.date.available2019-11-08T12:47:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСамборський, О. С. Обґрунтування підходу до визначення потенційної ємності ринку лікарських засобів специфічної дії (на прикладі групи антианемічних лікарських засобів) / О. С. Самборський, М. М. Слободянюк, О. М. Євтушенко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2019. – Т. 5, № 3. – С. 65-74. doi : 10.24959/sphhcj.19.156uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.24959/sphhcj.19.156-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20219-
dc.description.abstractМета: опрацювання підходу до визначення потенційної ємності ринку лікарських засобів специфічної дії (для лікування окремих захворювань чи симптомів) на прикладі групи антианемічних лікарських засобів. Матеріали та методи: наукові публікації, звіти Державної служби статистики України та Центру медичної статистики МОЗ України, електронні бази медико-статистичної інформації та власні дослідження, а також методи фармакоекономічного та маркетингового аналізу. Результати досліджень. Обгрунтовано методологічний підхід до визначення потенційної ємності ринку на підставі сегментації потенційних споживачів та особливостей застосування ЛЗ. Проведено сегментацію потенційних споживачів на прикладі антианемічних препаратів за етіологічним критерієм та визначено розміри сформованих сегментів. Розраховано значення потенційної ємності ринку в натуральному вираженні. Також проведено перерахунок отриманих показників в одиниці споживання «DDDs/1000 жителів України/добу». Висновки. Визначено, що натуральний обсяг продажів досліджуваних ЛЗ значно менший за потенційну ємність ринку потреби. Це свідчить про привабливість і перспективність розвитку цього сегмента ринку з урахуванням розширення його товарних меж за рахунок неохопленої частини споживачів, що потребують лікування та профілактики, але не отримують їх наразі через різні причини, а також включення ЛЗ до різних державних програм при розробці фармацевтичними компаніями відповідних маркетингових стратегій.uk_UA
dc.description.abstractAim. To develop the approach to the determination of the potential capacity of the market of medicines with the specific action on the example of the group of antianemic drugs. Materials and methods. Scientific publications, reports of the State Statistics Service of Ukraine and the Center for Medical Statistics of the Ministry of Health of Ukraine, electronic databases of medical and statistical information and the own research, as well as methods of pharmacoeconomic and marketing analysis were used as materials. Results. A methodological approach has been tested to determine the potential capacity of the market based on the segmentation of potential consumers and the characteristics of the use of medicines. The potential consumer segmentation on an example of antianemic drugs by etiological criteria has been carried out, and the size of the segments formed has been determined. The market potential capacity value in natural terms has been calculated. The conversion of the indicators obtained into the consumption units “DDDs / 1000 inhabitants of Ukraine / day” has been performed. Conclusions. It has been determined that the natural sale volume of the drugs studied is considerably smaller than their market potential capacity. It demonstrates the attractiveness and prospects of development of this market due to the uncovered part of consumers who need treatment or prevention, but do not receive them at the moment for various reasons, and inclusion of groups of drugs in government programs of reimbursement when developing the appropriate marketing strategies by pharmaceutical companies.uk_UA
dc.description.abstractЦель: разработка подходов к определению потенциальной емкости рынка лекарственных средств специфического действия на примере группы антианемических лекарственных средств. Материалы и методы: научные публикации, отчеты Государственной службы статистики Украины и Центра медицинской статистики МОЗ Украины, электронные базы медико-статистической информации и собственные исследования, а также методы фармакоэкономического и маркетингового анализа. Результаты исследований. Предложен методологический подход к определению потенциальной емкости рынка на основании сегментации потенциальных потребителей и особенностей применения ЛС. Проведена сегментация потенциальных потребителей на примере антианемических препаратов по этиологическим критериям и определена их численность в сложившихся сегментах. Рассчитано значение потенциальной емкости рынка в натуральном выражении. Также произведен перерасчет полученных показателей в единицы потребления «DDDs/1000 жителей Украины/день». Выводы. Определено, что натуральный объем продаж изучаемых ЛС значительно меньше потенциальной емкости рынка потребности. Это свидетельствует о привлекательности и перспективности развития этого сегмента рынка с учетом расширения его товарных границ за счет неохваченной части потребителей, которые нуждаются в лечении или профилактике, но не получают их на данный момент по разным причинам, а также включения ЛС в различные государственные программы при разработке фармацевтическими компаниями соответствующих маркетинговых стратегий.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.subjectпотенційна ємністьuk_UA
dc.subjectантианемічні лікарські засобиuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectспоживанняuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketuk_UA
dc.subjectpotential capacityuk_UA
dc.subjectantianemic drugsuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectconsumptionuk_UA
dc.subjectфармацевтический рынокuk_UA
dc.subjectпотенциальная емкостьuk_UA
dc.subjectантианемические лекарственные средстваuk_UA
dc.subjectспросuk_UA
dc.subjectпотреблениеuk_UA
dc.titleОбґрунтування підходу до визначення потенційної ємності ринку лікарських засобів специфічної дії (на прикладі групи антианемічних лікарських засобів)uk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of the approach to determine the potential capacity of the market of medicines with the specific action (on the example of the group of the antianemic drugs)uk_UA
dc.title.alternativeОбоснование подхода к определению потенциальной емкости рынка лекарственных средств специфического действия (на примере группы антианемических лекарственных средств)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
65-74.pdf1,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.