Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГладкова, О. В.-
dc.contributor.authorGladkova, O. V.-
dc.date.accessioned2019-11-20T11:24:24Z-
dc.date.available2019-11-20T11:24:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГладкова, О. В. Формування конкурентної стратегії компанії в умовах цифрової економіки / О. В. Гладкова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VII наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15 листоп. 2019 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2019. - С. 14-18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20350-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням розробки конкурентної стратегії вітчизняних компаній в умовах розвитку цифрової економіки. Зроблено акцент на досвіді розвитку провідних компаній світу та встановлено, що взаємодія через мережі в цифрову епоху вимагає від компанії нових підходів до управління конкурентоспроможністю. Як показує світова бізнес-практика, сучасні конкурентні стратегії компанії повинні формуватися з урахуванням її включення в міжфірмові мережі, взаємодії з споживчими спільнотами, розвитку її внутрішніх комунікацій з персоналом тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентні стратегіїuk_UA
dc.subjectконкурентные стратегииuk_UA
dc.subjectcompetitive strategiesuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectцифровая экономикаuk_UA
dc.subjectdigital economyuk_UA
dc.titleФормування конкурентної стратегії компанії в умовах цифрової економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14-18.pdf620,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.