Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorRohulya, O. Yu.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.date.accessioned2019-12-03T10:48:24Z-
dc.date.available2019-12-03T10:48:24Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРогуля, О. Ю. Маркетингові дослідження ринку виборів медичного призначення (на приклад тонометрів) / О. Ю. Рогуля // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.–практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-но НФаУ, 2008. – С. 68-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20576-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтонометриuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження ринку виборів медичного призначення (на приклад тонометрів)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf3,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.