Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСумець, О. М.-
dc.contributor.authorСумец, А. М.-
dc.contributor.authorSumets, O. M.-
dc.contributor.authorПриходько, А.-
dc.contributor.authorPrihodko, А.-
dc.date.accessioned2019-12-06T14:34:37Z-
dc.date.available2019-12-06T14:34:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСумець, О. М. Метод аналізу ієрархій у встановленні пріоритетних напрямів конкурентної стратегії підприємства / О. М. Сумець, А. Приходько // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 148-149.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20672-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectстратегия предприятияuk_UA
dc.subjectenterprise strategyuk_UA
dc.titleМетод аналізу ієрархій у встановленні пріоритетних напрямів конкурентної стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
148-149.pdf531,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.