Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20915
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГусак, С. Г.-
dc.contributor.authorGusak, S. G.-
dc.contributor.authorГусак, С. Г.-
dc.contributor.authorІрклієнко, Т. М.-
dc.contributor.authorIrklienko, T. M.-
dc.contributor.authorИрклиенко, T. M.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.date.accessioned2019-12-18T20:47:08Z-
dc.date.available2019-12-18T20:47:08Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГусак, С. Г. Комунікативні прийоми диференціації торгових марок лікарських засобів / С. Г. Гусак, Т. М. Ірклієнко, С. В. Жадько // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 271-272uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20915-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомунікативні прийомиuk_UA
dc.subjectторгові марки ЛЗuk_UA
dc.titleКомунікативні прийоми диференціації торгових марок лікарських засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5.pdf6,72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.