Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20949
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Березнякова, Н. Л. | - |
dc.contributor.author | Перехода, Л. О. | - |
dc.contributor.author | Яременко, В. Д. | - |
dc.contributor.author | Друговіна, В. В. | - |
dc.contributor.author | Berezniakova, N. L. | - |
dc.contributor.author | Perekhoda, L. O. | - |
dc.contributor.author | Перехода, Л. А. | - |
dc.contributor.author | Yaremenko, V. D. | - |
dc.contributor.author | Друговіна, В. В. | - |
dc.contributor.author | Друговина, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-09T10:00:25Z | - |
dc.date.available | 2020-01-09T10:00:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Конструктивізм як важливий педагогічний підхід при вивченні фармацевтичної хімії / Н. Л. Березнякова, Л. О. Перехода, В. Д. Яременко, В. В. Друговіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: зб. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 7-8 лист. 2019 р. – Полтава : Вид-во “Астрая”, 2019. – С. 9-12. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20949 | - |
dc.description | Конструктивістський підхід до глибокого всебічного освоєння студентами дисципліни фармацевтична хімія в період навчання у ВНЗ буде визначати їх професіоналізм в майбутньому і стане запорукою успішної діяльності в практичній фармації | uk_UA |
dc.description.abstract | Освіта завжди була і є головним основним фактором соціальноекономічного, інтелектуального і духовного розвитку суспільства. Її головне завдання полягає в тому, щоб підготувати людей до майбутнього. Зміни, які відбуваються в нашому суспільстві, сприяли вибуху практичного інтересу до наук. І при цьому, самі люди починають відчувати нагальну потребу в оволодінні конструктивними навичками, пов'язуючи це з можливостями кращого працевлаштування, подальшим навчанням, з діловими контактами в бізнесі. Перед освітою стають два завдання - розкрити можливості кожної людини, навчити його конструктивно мислити і конструктивно вирішувати проблеми і при цьому безперервно вдосконалюватися самому в плані тих же конструктивних навичок. Нові політичні та соціально-економічні реалії нашої країни створили сприятливі можливості для самореалізації особистості і наповнили освіту новими концептуальними положеннями. Тому в рамках безперервної педагогічної освіти важливо створювати сприятливі умови для формування, в першу чергу, конструктивних навичок і конструктивного мислення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | конструктивізм | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | фармація | uk_UA |
dc.subject | фармацевтична хімія | uk_UA |
dc.title | Конструктивізм як важливий педагогічний підхід при вивченні фармацевтичної хімії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри медичної хiмiї |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник статей_final version_kbcnjgfl 2019-1-463-9-12.pdf | 883,76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.