Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20967
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.date.accessioned2020-01-14T12:13:09Z-
dc.date.available2020-01-14T12:13:09Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Проблеми та напрями підвищення ефективності маркетингового управління фармацевтичними організаціями / З. М. Мнушко, І. В. Пестун // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-но НФаУ, 2008. – С. 3-10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20967-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectуправління фармацевтичними організаціямиuk_UA
dc.titleПроблеми та напрями підвищення ефективності маркетингового управління фармацевтичними організаціямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.pdf3,78 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.