Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПосилкіна, О. В.-
dc.contributor.authorПосылкина, О. В.-
dc.contributor.authorPosylkina, O. V.-
dc.contributor.authorЛісна, А. Г.-
dc.contributor.authorЛесная, А. Г.-
dc.contributor.authorLisna, A. G.-
dc.date.accessioned2020-01-14T18:58:07Z-
dc.date.available2020-01-14T18:58:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПосилкіна, О. В. Формування і управління брендом закладу вищої освіти медичного (фармацевтичного) профілю / О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матеріали VII наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15 листоп. 2019 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2019. - С. 33-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20991-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбренд закладу вищої освітиuk_UA
dc.subjectбренд заведения высшего образованияuk_UA
dc.subjectbrand of higher education institutionuk_UA
dc.subjectринок освітніх послугuk_UA
dc.subjectрынок образовательных услугuk_UA
dc.subjecteducational services marketuk_UA
dc.titleФормування і управління брендом закладу вищої освіти медичного (фармацевтичного) профілюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33-39.pdf722,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.