Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГур’єв, Р. С.-
dc.contributor.authorГурьев, Р. С.-
dc.contributor.authorGur'yev, R. S.-
dc.contributor.authorКубасова, Г. В.-
dc.contributor.authorКубасова, А. В.-
dc.contributor.authorKubasova, H. V.-
dc.date.accessioned2020-01-14T19:43:31Z-
dc.date.available2020-01-14T19:43:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГур’єв, Р. С. Сучасні маркетингові підходи в новій економіці / Р. С. Гур’єв, Г. В. Кубасова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VII наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15 листоп. 2019 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2019. - С. 215-217.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21021-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectінформаційна економікаuk_UA
dc.subjectинформационная экономикаuk_UA
dc.subjectinformation economyuk_UA
dc.titleСучасні маркетингові підходи в новій економіціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
215-217.pdf618,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.