Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21081
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorСотнікова, Н. В.-
dc.contributor.authorSotnikova, N. V.-
dc.contributor.authorСотникова, Н. В.-
dc.date.accessioned2020-01-21T10:44:01Z-
dc.date.available2020-01-21T10:44:01Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Особливості маркетингової політики на вітчизняному ринку дієтичних добавок / З. М. Мнушко, Н. В. Сотнікова // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. - Х. : Вид-во НФаУ, 2008. - С.18-22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21081-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетинговая политикаuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової політики на вітчизняному ринку дієтичних добавокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.pdf3,36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.