Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.date.accessioned2020-01-22T11:54:31Z-
dc.date.available2020-01-22T11:54:31Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Сучасні підходи до викладання маркетингу у підготовці спеціалістів фармації / З. М. Мнушко // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 231-232.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21089-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвикладання маркетингуuk_UA
dc.titleСучасні підходи до викладання маркетингу у підготовці спеціалістів фармаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf3,23 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.