Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21475
Title: Теоретичні засади бренду закладу вищої освіти
Authors: Котвіцька, А. А.
Котвицкая, А. А.
Kotvitska, A. A.
Яковлєва, О. Ю.
Яковлева, О. Ю.
Yakovleva, O. Yu.
Keywords: бренд закладу;бренд заведения;brand institution
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Котвіцька, А. А. Теоретичні засади бренду закладу вищої освіти / А. А. Котвіцька, О. Ю. Яковлева // Науково-практичні засади загальноінженерної підготовки фахівців фармації : зб. наук. пр. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24 жовт. 2019 р. – Харків : Точка, 2019. – С. 192.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21475
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Наукові публікації А. А. Котвіцької
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
192.pdf339,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.