Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21475
Назва: Теоретичні засади бренду закладу вищої освіти
Автори: Котвіцька, А. А.
Котвицкая, А. А.
Kotvitska, A. A.
Яковлєва, О. Ю.
Яковлева, О. Ю.
Yakovleva, O. Yu.
Теми: бренд закладу;бренд заведения;brand institution
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Котвіцька, А. А. Теоретичні засади бренду закладу вищої освіти / А. А. Котвіцька, О. Ю. Яковлева // Науково-практичні засади загальноінженерної підготовки фахівців фармації : зб. наук. пр. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24 жовт. 2019 р. – Харків : Точка, 2019. – С. 192.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21475
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Наукові публікації А. А. Котвіцької
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
192.pdf339,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.