Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21774
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКубарєва, І. В.-
dc.contributor.authorКубарева, И. В.-
dc.contributor.authorKubareva, І. V.-
dc.contributor.authorПузак, Н. О.-
dc.contributor.authorПузак, Н. А.-
dc.contributor.authorPuzak, N. О.-
dc.contributor.authorВолкова, А. В.-
dc.contributor.authorVolkova, A. V.-
dc.date.accessioned2020-04-01T21:02:25Z-
dc.date.available2020-04-01T21:02:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКубарєва, І. В. Мерчандайзинг, як управлінське рішення зі стимулювання роздрібних продажів в аптеці / І. В. Кубарєва, Н. О. Пузак, А. В. Волкова // Сучасна фармація: історія, реалії та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 20-й річниці заснування Дня фармацевтичного працівника України, м. Харків, 19-20 верес. 2019 р. : у 2 т. – Харків : НФаУ, 2019. – Т. 2. – С. 332-334.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21774-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.subjectmerchandisinguk_UA
dc.subjectроздрібні продажі в аптеціuk_UA
dc.subjectрозничные продажи в аптекеuk_UA
dc.subjectretail sales at the pharmacyuk_UA
dc.titleМерчандайзинг, як управлінське рішення зі стимулювання роздрібних продажів в аптеціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
332-334.pdf143,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.