Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21774
Назва: Мерчандайзинг, як управлінське рішення зі стимулювання роздрібних продажів в аптеці
Автори: Кубарєва, І. В.
Кубарева, И. В.
Kubareva, І. V.
Пузак, Н. О.
Пузак, Н. А.
Puzak, N. О.
Волкова, А. В.
Volkova, A. V.
Теми: мерчандайзинг;merchandising;роздрібні продажі в аптеці;розничные продажи в аптеке;retail sales at the pharmacy
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Кубарєва, І. В. Мерчандайзинг, як управлінське рішення зі стимулювання роздрібних продажів в аптеці / І. В. Кубарєва, Н. О. Пузак, А. В. Волкова // Сучасна фармація: історія, реалії та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 20-й річниці заснування Дня фармацевтичного працівника України, м. Харків, 19-20 верес. 2019 р. : у 2 т. – Харків : НФаУ, 2019. – Т. 2. – С. 332-334.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21774
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
332-334.pdf143,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.