Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21774
Название: Мерчандайзинг, як управлінське рішення зі стимулювання роздрібних продажів в аптеці
Авторы: Кубарєва, І. В.
Кубарева, И. В.
Kubareva, І. V.
Пузак, Н. О.
Пузак, Н. А.
Puzak, N. О.
Волкова, А. В.
Volkova, A. V.
Ключевые слова: мерчандайзинг;merchandising;роздрібні продажі в аптеці;розничные продажи в аптеке;retail sales at the pharmacy
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Кубарєва, І. В. Мерчандайзинг, як управлінське рішення зі стимулювання роздрібних продажів в аптеці / І. В. Кубарєва, Н. О. Пузак, А. В. Волкова // Сучасна фармація: історія, реалії та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 20-й річниці заснування Дня фармацевтичного працівника України, м. Харків, 19-20 верес. 2019 р. : у 2 т. – Харків : НФаУ, 2019. – Т. 2. – С. 332-334.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21774
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
332-334.pdf143,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.