Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлахотнік, Ю. В.-
dc.contributor.authorPlahotnik, Yu. V.-
dc.contributor.authorПлахотник, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-04-19T12:46:47Z-
dc.date.available2020-04-19T12:46:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПлахотнік, Ю. В. Розробка стратегії управління брендом компанії Specagra / Ю. В. Плахотнік // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 344-345.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22235-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectкомпанія Specagrauk_UA
dc.subjectбренд компаніїuk_UA
dc.subjectуправління брендомuk_UA
dc.subjectкомпания Specagrauk_UA
dc.subjectбренд компанииuk_UA
dc.subjectуправления брендомuk_UA
dc.titleРозробка стратегії управління брендом компанії Specagrauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 76.pdf520,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.