Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22600
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧмихало, Н. В.-
dc.contributor.authorЧмыхало, Н. В.-
dc.contributor.authorChmyhalo, N. V.-
dc.contributor.authorПроскурова, Я. О.-
dc.contributor.authorПроскурова, Я. А.-
dc.contributor.authorProskurova, Yа. O.-
dc.date.accessioned2020-05-12T13:24:28Z-
dc.date.available2020-05-12T13:24:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧмихало, Н. В. Теоретичне обгрунтування вірусного маркетингу як нової технології просування комерційних пропозицій на ринку / Н. В. Чмихало, Я. О. Проскурова // Науковий підхід до сфери практичної косметології: актуальні питання й тренди : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11 берез. 2020 р. – Xарків : НФаУ, 2020. – С. 202-203.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22600-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectвірусний маркетингuk_UA
dc.subjectвирусный маркетингuk_UA
dc.subjectviral marketinguk_UA
dc.subjectкосметологічний ринокuk_UA
dc.subjectкосметологический рынокuk_UA
dc.subjectcosmetic marketuk_UA
dc.titleТеоретичне обгрунтування вірусного маркетингу як нової технології просування комерційних пропозицій на ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Cosm-2020-Book (1)-43.pdf317,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.