Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуряк, Є. В.-
dc.contributor.authorОзаровська, А. В.-
dc.date.accessioned2020-12-02T08:53:22Z-
dc.date.available2020-12-02T08:53:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБуряк, Є. В. Формування маркетингової стратегії на підприємстві / Є. В. Буряк, А. В. Озаровська // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 193-194.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23636-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193-194.pdf428,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.