Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23636
Title: Формування маркетингової стратегії на підприємстві
Authors: Буряк, Є. В.
Озаровська, А. В.
Keywords: маркетингова стратегія
Issue Date: 2020
Bibliographic description (Ukraine): Буряк, Є. В. Формування маркетингової стратегії на підприємстві / Є. В. Буряк, А. В. Озаровська // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 193-194.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23636
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
193-194.pdf428,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.