Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугаєнко, А. Ю.-
dc.contributor.authorДемченко, Н. В.-
dc.date.accessioned2020-12-02T09:12:34Z-
dc.date.available2020-12-02T09:12:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБугаєнко, А. Ю. Формування маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичного підприємства / А. Ю. Бугаєнко, Н. В. Демченко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 190-193.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23666-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191-193.pdf550,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.