Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23668
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorМосейчук, Ю. О.-
dc.date.accessioned2020-12-02T09:13:13Z-
dc.date.available2020-12-02T09:13:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБабічева, Г. С. Значення маркетингової інформації в діяльності аптечних підприємств / Г. С. Бабічева, Ю. О. Мосейчук // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 187-188.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23668-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleЗначення маркетингової інформації в діяльності аптечних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
187-188.pdf432,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.